tisdag 29 maj 2012

Jobbsök och Volbeat

Så ser min tisdags kväll ut :)
Niklas åkte precis till jobbet och jag sitter i soffan med datorn i knät och letar jobb och lyssnar på Volbeat, bra sällskap tycker jag.. Plus att nu måste man börja skriva upp de olika jobben man har sökt så man kan rapportera till arbetsförmedlingen en gång i månaden. Jag med mitt minne så är det som sagt lika bra att börja skriva upp.
Har sökt en massa jobb under tiden jag höll på med skolan men vad och vart minns jag inte.. :/

Imorgon är det informations möte på arbetsförmedlingen. Får se hur det blir för mig med det. Eftersom jag måste ringa Bilmetro direkt imorgon när jag vaknar. Mindre skoj måste jag erkänna.. Hoppas verkligen att jag får åka med bilen fast denna EPC lampa lyser. Det visar sig imorgon. Suck.. Har inte sån större lust att boka om mitt möte på arbetsförmedlingen.
Men förhoppningsvis så är det ingen fara.. Lampan som lyser är orange och då kan man åka med bilen.. Så jag hoppas på det bästa :)

Nej nu ska jag slänga in en till ansökan innan det är dags att kramas med kudden..

Förresten, jag och Lina började måla motivet i "Messi"s rum idag :) Kommer bli väldigt bra när det är klart :) Och jag och mor var till Fridhem i Naglarby och köpte en massa blommor idag som jag ska plantera imorgon på förmiddagen. :)

Puss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar