lördag 26 maj 2012

26 Maj


Oj vad tiden springer i väg.. På måndag fyller min underbara sambo 25 år.. Lilla lammköttet :)
Tycker nästan att tiden ha gott lite väl sakta till hans födelsedag.. Jag vill ge honom hans presenter som står nere i gille stugan och bara väntar på att få bli öppnade.. Humm Undra vem det är som är ivrig och nyfiken av oss 2 :) Bara 2 dagar kvar.. Stå ut Johanna!! Gah!!

Efter dvärg tallen försvann så har jag fått ett väldigt tråkigt men välbehövligt jobb.. Suck.. Måste kratta bort alla barr och döda växter som har gömt sig där under.. Och det är inte lite heller!! Gjorde klart en del igår.. Får se om jag tar nästa idag.. Det är så mycket så man skopar och krattar för fulla muggar men inget försvinner.. Väldigt tråkigt.. Men det blir helt OK när man väl får bort det, det ser inte lika slafsigt ut.

Så på dagens schema är det som vanligt mkt som ska ske :) Hoppas att min sambo lyckas fixa torkvindan som han hade sönder igår, så jag kan få tvätta lite.. Barkmullen ska på häcken, plus att den ska vattnas, sen ska jag plantera ner påskliljorna på framsidan, kratta och skopa barr, försöka fixa klart plattorna på framsidan och måla lillen rum igen :) Kanske börjar med den andra väggen oxå.. Vi får se vad jag orkar och har lust med :)

Ha en skön dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar