onsdag 9 maj 2012

Attans!

Jag som hade hoppas att alla väder sidor hade fel.
Hade hoppats på fint väder i någon dag till..
Jag som hade sånna planer för dagen, ute.. Suck...
Häcken är snart uppgrävd, 1/3 kvar sen så :) Har kommit på att jag ska beställa hem häck plantor på nätet.. Mycket billigare. Typ 500 kr skillnad och då får vi hem dom till dörren och det är några fler än vad jag har räknat med från början :O Super bra..

Gården och altanen kommer att bli fixat nästa år, då vi har lite mkt nu i sommar att fixa.
Det var väldigt lättande att höra från Rolf att man utan problem kunde höja upp baksidan.. Jag var väldigt orolig över det. Så en höjning av gården och altan bygge blir nästa år :) Längtar nå fruktansvärt dit :)

Det får bli att greja med gillestugan och åka och simma med Lina idag istället.. Men det funkar ju det med :)

Ha en skön regnig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar