tisdag 5 juni 2012

5 Juni

I söndags var vi på lilla Charlies namngivelse.. Dock fick vi oss en trevlig överraskning.. Dom gifte sig :) :) Vilken chock, men vilken lycka.. Vart så lycklig att det kom en liten tår.. Kom någon mer tår när Mathias mamma hade tal.. Så vackert.. Ååå dom var så himla fina.. Åter igen..
Man blir ju lite sugen själv när man är på bröllop.. :P Det är något magiskt med det.

Igår vart motiv väggen klar inne i "Messi"s rum.. Super fint.. Tack tack och åter tack Lina för hjälpen. Vart riktigt nöjd över vårt konstverk.
Så snart är det dags att börja med resten av rummet. Måste komma hur man vill ha det där inne för övrigt bara :P

Ja just ja, jag har nog glömt att berätta.. Jag pyser till Turkiet strax med mor, Jessica och barnen.. :) runt 30 grader och strålande sol.. Lite bättre än regn regn och 10 grader :P
Ska tänka på er här hemma när jag ligger i min solstol vid poolen med en alkoholfri drink och en bok :)
Kommer bli lite tungt att vara ifrån min älskade sambo i över en vecka men man får se det som så, vad gör en vecka när man ska spendera hela livet ihop :) <3

Så hoppas jag att lilla Göte/Göta har kommit till vår värld när jag kommer hem. Hoppas innerligt på ett sms när jag är i Turkiet.. Så man får snosa bebis när man kommer hem :)

Nej nu ska jag nog ta och trycka i mig lite frukost och möjligtvis träna lite rygg/ben..

Om vi inte hörs innan så har det bra här hemma i kylan :O

Puss på er!
Det vackra brudparet <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar