torsdag 10 maj 2012

Whoho!

Min underbara sambo hade grävt upp hela häcken medans jag och mamma var i Borlänge och spenderade pengar.. Mitt hjärta! 
Rolf kom med jord idag! Tack tack!
Häcken beställde jag så fort som jag kom innanför dörren. Det blev lite mer än vad jag tänkte från början men det är fortfarande under 4000kr med hemkörning. Vilket är helt acceptabelt. Så nu hoppas jag att de kommer nästa vecka. 150 plantor. Så har någon tråkigt så är ni varmt välkomna, det ska grävas ett dike, fylla på jord och plantera häck :) Skoj. men drygt..

Köpte mej en ny resväska idag, den jag hade är lite väl överdrivet stor. Plus att jag köpte 2 par nya shorts eftersom jag inte kan ha mina vanliga. Snyft.. Hade hoppas att jag skulle slippa köpa nå mamma kläder, när jag har fått så mycket. Men men.. 

Dessutom har jag/vi klickat hem en födelsedags present till Rolf. Hoppas att han blir glad över den men det tror jag :)

Plus att jag nyss bestämde mej för vad jag skulle köpa till Niklas och klickade hem det direkt innan jag hinner ändra mej.. Mohaha.. 
Nyfiken nu lilla du?? :)

Nu ska jag nog ta och skruva sönder en hylla och måla den så man kan få klart på nedre plan så man får börja med nästa projekt inomhus..

1 kommentar:

  1. Hellojsan!!

    Roligt och höra att de snart är en ny häck där. Skulle gärna vilja hjälpa till men kan ju inte förrän på lördag eller söndag. Du får hojta till om de blir då.

    Kram Sara

    SvaraRadera