fredag 18 maj 2012

En skatt

Det är precis vad min sambo är.. Han är den bästa som finns.. Vet inte vad jag skulle göra utan honom..

Igår kväll kom äntligen häck plantorna ner i backen.. Efter 1,5 dagars slit från Niklas och Joni. Så kunde jag och Niklas äntligen gräva (borra) hål och sätta ner alla 150 plantorna! Det känns som jekla skönt.. Det var mkt slit och mkt krämpor på slutet men det var bara att glömma bort det och fortsätta..
Idag blir det att fylla på med den sista jorden ovanpå. Sen är det helt klart.. Ja förutom att den gamla jorden ska bort men det är inte allt för bråttom. Den försvinner nog nästa vecka skulle jag tro.

Nästa vecka, om mina planer håller, så ska jag börja med lillens rum :) Ska bli super skoj.. Måste få en vägg klart innan lilla Göte behagar att komma, den viktiga väggen:)
Jag får nämligen hjälp av Lina att måla på den stora väggen :) Och jag som har tummen mitt i handen när det gäller att måla, även om man har en overhead till hjälp så går det inte. Så Lina ville hjälpa mej. Och jag är evigt tacksam. Kommer bli super bra med alla motiv :) Vad det är säger jag inte. För jag vill inte höra att folk helt plötsligt har samma sak på deras vägg i barn rummet.

Nej nu ska slänga i mig lite sen frukost innan det är dags att börja dagen bestyr. Undra om jag ska börja med att måla hyllan och dörrarna så jag hinner måla det igen ikväll eller om jag ska börja med marknadsföringen..

Nedrans förkylning, hade jag inte vart sjuk så hade dörrarna och hyllan vart klara och jag skulle ha legat bra till i min tidsplan, nu ligger jag för långt bak..

Hej hopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar