onsdag 13 juli 2011

Ute på djup vatten...

Kan man säga... Damn! Men funkar det så blir jag överlycklig :) Det är verkligen en rejäl chansning jag gör men ja.. Om man ska komma någonstans här i livet så måste man statsa.. Oooo nervös.... Men det blir nog bra. Mycket jobb som väntar om jag ska nå dit. Och för tillfället så står det still i skallen.. DOW!
Igår var jag hos Lina och fick nålar och ström i nacken, en sån charmig tjej :) Hon gör alltid illa en när man träffar henne... Neee nu ljög jag, det gör hon absolut inte. Bara när hon jobbar gör hon det. :) Vi bestämde igår att vi ska ta och träna någon dag tillsammans, utomhus med våra bollar.. Det ska bli super kul att vara ute :) Och speciellt med henne som är så duktig på allt som har med träning att göra. Sweet!
Passade på att träffa Tove för en lunch dejt igår.. Så trevligt så, var längesen man såg henne :) Men snart är hon tillbaka i vardagen igen.. Good.. :)
Jobb veckan har börjat igen.. Men nu är det snart semester som närmar sej med storm steg.. Whoho. Tror dessutom att vi ska åka en sväng till Halden (tror ja det hette) i Norge när vi är i Grebbestad. Mamma sa att vi åkte dit när vi var små så det blir en bra dags utflyckt. Har mycket planerat inför Grebbestad resan.. :)
Neee nu ska jag nog försöka fortsätta med min statsning :P
Smell u later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar