fredag 29 juli 2011

No One Knows

Idag har jag rensat ogräs både här och där. OCH plockat upp min kära sambos strumpor från rabatten, dom kanske har legat där i någon vecka nu. Jag frågade senast igår när han hade tänkt ta upp dom, men han svarade om man väntar tillräckligt länge så kanske det växer nya på ett träd.. uhmmmmm pass säger ja på den kommentaren. Sen har jag vart ute i skogen en sväng med mor och syster.. Vi fick med oss lite svamp iaf, var inga mängder men alltid något. Niklas och Tim är och fiskar som vanligt. :P Niklas tog mitt kastspö bara för att han har kastat sönder sitt eget. Stackars sate om han har sönder mitt..
I natt blir det att jobba 4 timmar bara, skönt! Hela syskonskaran Oskarsson med familjer ska åka go cart i borlänge imorgon, men inte jag. Jag ska vara åskådare. Skulle aldrig falla mej in och ta på en mej en äcklig svettig hjälm som någon annan har haft. URK! Mår ju illa av att bara tänka tanken. Efter alla har åkt så ska vi grilla lite på plats. När vi kommer hem ska jag hem till Lina på tjejkväll med spel.. Mysigt :) Får hoppas att dom inte drar ut på åkandet och grillningen för mycket så jag hinner..
Ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar