torsdag 21 juli 2011

Nu är det nära...

Nu står det still huvudet, så ovanligt :P hmmm... vad ska ja skriva.. jag har inte haft en lugn stund på över en vecka men ändå så står det still i huvudet... vad beror det på?? 
I måndags hade Niklas poker kväll, 7 stycken var dom. Niklas, Joni, Tim, Rickard, Jocke, Mikael och Pontus. Jag gjorde mej en stor fruktsallad och gick ner i gille stugan och tittade film. No strings attached blev det. Den var helt okej.
Tror att jag ligger på 4 kilo minus nu enligt vågen :) Var längesen man vägde såhär lite :) Whoho. Ganska bra på gjort på 1,5 månad. Hur det har gått till vet jag inte riktigt men jag är glad :)
Jag var ut med Max och Viktor igår och plockade lite blåbär och svamp. Eller rättare sagt jag försökte plocka... De första 3 minuterna så låg båda ner i gräset, men sen tröttna Viktor.. Han pep och pep och tyckte att det var pest och pina att sitta där och vänta på mej när han istället kunde jaga duvor eller råttor :P Max kom och titta vad jag gjorde, jag tog några blåbär i handen och gav honom. Han åt snabbt upp dom, sen var det kört.. Jag fick inte många blåbär i min påse :( Max snodde alla han kunde.. Typsikt.. Notis till mej själv plocka aldrig blåbär med dom där två.. :P
Idag tror ja att det blir att åka till Säter och titta på moped och traktor crusingen me Johan. Trevligt. Johan gjorde sitt sista skift igår, kommer bli galet tomt utan honom på jobbet. Men som tur är kommer jag att träffa honom iaf. :)
Jag fortsätta med mina utomhus projekt idag.. Börjar faktiskt bli nöjd så det är ju bra. Ska försöka ta tag i grus gången och plattorna på framsidan oxå... TRÅKIGT!!!!!!!!!! Men det måste ju göras så..

Saknad!! Älskad!! En skatt!! Den finaste!! Den bästa!! <3
Ibland funderar man på hur mycket tårar man har. Det tar aldrig slut! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar