torsdag 7 juli 2011

Bokat och Klart :)

Då har man bokat en utflykt till lördag med min skatt, ska bli så himla skönt att komma i väg en vända och det bästa är att han vet ingenting :D hihi.. Men jag tror att han kommer bli jätte glad iaf. Hoppas jag. Jag måste nog berätta på lördag morgon tror ja, eller om jag ger sjutton i det och inte säger någonting utan packar i ordning det vi ska ha med och är tyst. Fast det kommer nog inte gå, han kommer vara med överallt :)
Idag var iaf Mathias, Angelica och söta Milton hit. Det var längesen man träffa Angelica och Milton så det var trevligt :)
I söndags så kom godingen Tamlin hit och bodde hos oss i några nätter, det gick så bra så. Han är så snäll. Jenny med familj åkte till sthlm och gick på skansen, en liten mini semester innan den nya bebisen kommer :)
Sista natten idag, sen är man lång ledig. whoho ska bli så skönt. Längtar dessutom till lördag. Tur att han vann lite pengar på pokern nyss.. haha :)
Vi ska och hälsa på Jan-Olov och Inger någon dag oxå, Det var väldigt viktigt att jag körde hade Jan-Olov sagt till Niklas, för dom skulle öppna whisky skåpet medans jag och Inger tjattra ekonomi :D Inger jobbar tydligen på skatteverket och hon var väldigt intresserad av att diskutera och hjälpa mej med skolan. Hur bra är inte det? Tror inte att någon har mer flyt än mej just nu :D Love my LIFE! <3
Nu har vi bestämt att det bli Grebbestad på semestern, ska bli så skönt att komma till vackra västkusten. Vi ska nog ut på en fiske tur me båt tror ja. Man kan fiska makrill, fiska hummer och åka på krabb safari, vad nu det är :P  Det visar sej när vi kommer dit. Sweet! Sen antar ja att min älskade sambo ska in i Tanum och köpa kläder, dit han abolut inte ens skulle gå in i förra året, men ändå kom han ut med kläder för 1500 kr, haha. Kanske man skulle ta tagit semester lite tidigare och åkt ner helgen innan, då spelar Takida och Europe på Tanumstrand. Det skulle vart mysigt att sitta på klippan och lyssna på dom medans man har ett glas i handen. Ha utsikt över båtarna, havet, dom små öarna och titta på att solen som går ner..
Utomlands pengar ska vi spara, det blir att åka till Thailand med Lina och Johan nästa år (kanske) istället.. Det ska bli super roligt.
Nu ska jag försöka göra något vettigt, inte bara sitta och drömma runt :D
Ha det bäst
Simma lugnt!
puss kram

1 kommentar:

  1. saknar dig så himla mycket! måste komma över på en kaffe & lite skitsnack nån dag :) hoppas ni får en underbar minisemester på lör! hälsa niklas & ha det så gött :) kramar

    SvaraRadera