torsdag 28 juli 2011

:)

Man kan inget annat än att älska livet just nu :) <3

Nu är det torsdag och snart är det semester och då blir det Grebbestad.. Sweet.. Ska bli så skönt kan jag lova.. Längtar riktigt mycket.. Om en vecka sitter man vid havet och äter langos... mums mums mums.. Niklas ringde och frågade Kenneth om han ville bo hemma hos oss medans vi är borta och det ville han:) Tack snälla Kenneth. Nu slipper huset stå i sin ensamhet.. :)

Ja vad har hänt sen sist då.. Ganska mycket känns det som, har nog inte haft många lugna och ensamma stunder :P I fredags vart det lite rajj rajj (som Tapio skulle ha sagt) I lördags kom Jenny och Viggo på fika, Joni var oxå här såklart :) Sen på kvällen åkte vi till Lina och Johan och tittade på film. Söndagen blev en heldag ute vid stensjön, i Grycksbo. Skit fiske. Inte ett enda napp. Men vass till förbannaelse. Måndag var det dags för jobb igen, jag la mej i sängen och kollade på dom sista avsnitten av the big bang theory och åt glass medans Niklas var ute och fiska med Tim och Rickard.  I tisdags började inte dagen allt för bra, halv 7 kom Taipo och sa att jag skulle köra en till akuten pga en skärskada. Så det blev inga många knop den dagen. Jag börjar få vanan inne nu att åka till akuten med skärskador :P På kvällen var vi hem till familjen Jonsson och grilla. Super gott som vanligt.. Och såklart var man tvungen att busa med det lilla livet. När vi kom hem därifrån åkte vi till Johan och Lina och tittade film. Igår innan jobbet blev det gräsklippning, trimmning och ogräs rensning.. Jag har börjat med "parkeringen" och det är en utmaning.. Herregud säger ja bara..
Men idag ska jag ta det lugnt innan jobbet :) För imorgon blir det svamp skogen med syster och möjligtvis mor om hon vill.. Så då måste man vara pigg och utvilad om man ska orka.
Ha en härlig torsdag gott folk!
Puss&kram
Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar