lördag 31 mars 2012

Sista mars

Oj vilken storm det har vart ute idag. Eller är kanske man ska säga. Men solen har lyst hela tiden iaf :)

Ikväll ska jag hem till Lina på spel/mat/snacks kväll.. Det ska bli skoj. Första gången som jag är med. :) De är några stycken som brukar träffas lite då och då och spela en massa spel och äta godis så de storknar.
Så jag antar att man kommer få rulla hem. Alla köper med sej något gott, godis, dricka och snacks så ja.. Är vi några stycken så blir det mycket :)

Sitter och funderar över vad en projektledarens  har arbetsuppgifter. I ordning ska det vara oxå, vem är viktigast och när sker detta. Lite svårt faktiskt när man jobbar ensam så man får försöka vara lite påhittig.

Snart är det påsk oxå :) Oj vad jag längtar.. Ska bli så himla skoj. Speciellt att äntligen får åka till leklandet!! Som jag har väntat på denna dag :) Men nu ska jag äntligen det. Så nu vill vi inte ha nå sjuka barn :P
Kommer bli en riktigt rolig och trevlig påsk.
Niklas jobbar i vanlig ordning. Dock bara förmiddag så det är bra :)

Nej undra om man ska hoppa in i duschen en sväng och sen äta en yoghurt och en frukt, det får bli dagens lunch. Kan ju inte vara mätt när man ska få en smaskig paj hos Lina :)

Ha en fortsatt mysig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar