lördag 24 mars 2012

Billig!

Just nu är min nacke väldigt billig...
Har ingen lust att stå upp och göra något, ingen lust att ligga och läsa, ingen lust att titta på tv. Allt gör bara ont. Morr.. Ja, jag är väldigt negativ just nu, men det får jag vara när min nacke bara blir värre och värre för varje dag som går. Och pricken över i, är ju att tack vare nacken som sover man som en "censur"... Suck!
Förhoppningsvis så blir gille stugan klar ihelgen, så jag kan få boka om tiden hos Lina till nästa vecka istället..
Dock är det möbler och alla sånna saker som fattas. Men själva renoveringen ska bli klar.

Undra om man ska ta och sätta en deg med frallor.. Men jag kan inte bestämma mej för vilket recept jag ska ha.. Finns ju knappt nå bröd här hemma..

Ja förresten, i morse bakade jag som snabbaste frallorna någonsin. Det tog 5 min att slänga ihop degen för hand.. :P Sen var det bara att rulla bullar och in i ungen i 10 min.. Man kanske ska bli en riktig hemma fru som bakar nybakat bröd varje morgon till sin sambo.. Nääää Skulle inte tro det..

Nej, nu blir det att svälja en alvedon så man kan bli människa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar