fredag 2 mars 2012

Förbaskade förkylning!

Då var man sjuk igen. Helt sjukt. Undra om jag har fått ett fruktansvärt dåligt immun försvar sen jag sluta jobba. Suck.
Först var Niklas förkyld, sen blev jag. Nu blev Niklas förkyld igen förra helgen och idag var det min tur. Nog för att man har vart lite snorig dom senaste dagarna, det har runnit i ögonen och nyst som en galning men jag trodde att det var det förbaskade gräsmöglet som kom fram med tanke på att snön smälter från gräset. Men schi fick jag. I morse vakna jag med hals ont och idag har min bästa vän vart papper. Inte ens nässpray hjälper. Undra om man först får ta nässpray för tät näsa och sen för rinnig.... Kanske ska till apoteket och fråga :P
Suck. Drygt är det iaf. Blir ju inte så lätt att plugga när ögonen svider och huvudet väger bly. Men det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar