söndag 25 mars 2012

Perfekt dag!

Idag har det blivit mkt gjort.
Först bröd baknig på förmiddagen, sen sängkläds byte, plugg i solen och efter det blev det 75 vanlig bullar.. Och jag måste säga att det var de godaste vanilj bullar jag någonsin har ätit.. Helt perfekta.. Taco eftermiddag med Niklas och Joni, lite mer plugg, vattnat blommor, bytt lampor.. puh.. Var det nå mer tro? Jo, jag har fyllt blomstrutan med vatten så jag kan stryka gardiner imorgon. Nu när det är sommartid så måste man ha sommar gardinerna uppe :) Tänkte att jag skulle hinna dammsuga oxå men det får bli imorgon..
Och undertiden har Niklas och Joni tapetserat nere... Och snart är det KLARA :) Längtar..

Nu är det nog dags att fylla hinkar och flaskor med vatten så man klarar sej i morgon. De stänger vattnet i 10 timmar imorgon.. Hur ska man klara sej så länge utan vatten?? :S
Tur att man inte är magsjuk.. Peppar peppar.

Ha en fortsatt mysig söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar