söndag 26 februari 2012

Undra sa flundra

Om man kanske ska ta och baka lite frallor idag.
Men jag har bara en jäst hemma och har lovat att göra pizza bullar idag så det kan nog bli lite svårt.
Dock vet jag inte hur något av dom ska få plats i frysen :P Det är liksom fullt tack vare alla matlådor. Det går ju inte lika många nu förtiden. Jag kan nog offra mig på en idag. Niklas har ju jobbat natt så jag blir ensam på lunchen idag.

Igår fick vi iaf super smarrig kvälls mat. Köttfärslimpa med fetaost, svampsås och pressad potatis. Mums!
Och efter det vart det kladdkaka med grädde. Den måste jag oxå frysa in. Suck. Hur ska detta gå. :P

Och enligt klart.se så ska det vara plusgrader i 1,5 vecka till. Whoho.. Kom igen.... våren!!!

Nej nu ska jag börja med mitt vanliga förmiddags nöje. Plugga.

Njut av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar