måndag 20 februari 2012

En vecka har nu gått

Då har man avverkat en vecka i skolan. Känns super skönt att vara i gång på allvar igen. Speciellt när man vet att 25 maj är jag helt klar. Längtar så! 
Undra vart man ska hitta praktik någonstans då. Det gäller att tänka smart att man kan få sommarjobb där sen när praktiken är klar och sedan fortsatta.. Hmmmm... Det tål att tänkas på.

Igår följde jag med Mirre och hennes syster på Zumba i folkan. Och shit vad kul det var. Svårt men kul:) försöka hålla reda på fötterna var inte det lättaste. Jag ska lätt dit nästa gång igen. Dock blir det om en månad men det går förhoppningsvis fort. 
Jag har faktiskt lite träningsverk vid skuldrorna.

Idag är det måndag och måndag betyder cirkelträning. Härligt. Hoppas att alla är taggade! 19-20,30!

Nu ska jag brygga lite kaffe och lägga mig i soffan med Personaladministration. 

Njut av solen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar