måndag 6 februari 2012

6 Februari

Vilken helg jag har haft :) Den bästa på länge.

Fredag vart det bowling, mat på broken dreams och bio med Lina och Johan.
Och gissa vem som vann bowlingen!! JAG!! Jag spöa min sambo i bowling. Så jag gotta mej i vinsten hela kvällen. Det är ju inte så att det kommer hända igen :P Jag hade nog bara tur :) Men skoj var det.
Vi såg Hamilton, den var helt ok!

Lördag följde jag med familjen till mammas jobb och badade lite med dom små barnen. Det var riktigt skönt att krypa ner i 34 graders vatten. Min förkylning lugnade t om ner sej lite då :) Tror att den nöjt lika mkt som jag.

Igår, söndag. Blev det en snabb vända till Ikea med sambon. Vi köpte en tillsats garderob till den i sovrummet. Så nu har jag hållit på att flytta om kläder, gardiner, handdukar och påslakan hela förmiddagen. Sen stanna vi i Hofors och åt Kinan. Mums

Och på torsdag ska jag och mamma till Ikea i Västerås. Det blir premiär för mej på det nya Ikea, så det ska bli skoj :)

Och på måndag börjar skolan igen, på heltid. Lite nervös. Var längesen jag körde på fullfart med 2 kurser samtidigt. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag.

Nu ska jag ta och brya på älgsteken en sväng innan den ska in i ugnen.

Have a nice day everyone.!
Hugs!!

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Roligt att du skriver men jag är väldigt dålig på att lämna ett litet avtryck när jag har läst.

    Kram

    SvaraRadera