torsdag 23 februari 2012

Super Suck!

Jag håller på att bli galen, seriöst!

Jag har spenderat en lång stund nu framför datorn, sitter och letar efter en tapet som jag skulle kunna tänka mej att ha nere i Gille stugan.

Såg en super fin på IKEA i Västerås för några veckor sen. Men såklart hittar jag den inte. :(

Har dock hittat denna. Och tror att den skulle kunna funka. Vill ha en brun randig tapet. Vitt tak, vit panel och sen denna. Ja det skulle kunna funka. Eller.... :S


Jo det skulle bli fint. Om jag inte hittar nå bättre tills det är dags att börja tapetsera. 

Förhoppningsvis så ska vi ta och fixa golvet i hallen nere på samma gång. Så är den våningen klar. Iaf det man ser av våningen :) Tvättstugan blir om några år när jag har sparat ihop mer pengar. Före tvättstugan kommer en ny häck och altan.

Nej nu ska stoppa in bröden i ugnen.

1 kommentar:

  1. Hejsan Johanna,
    jag tycker den tapeten är fin, men jag tycker inte att du ska nöja dig med den bara för att du inte hittar någon bättre. Jag förstår om det är jobbigt att leta tapeter, men det är värt allt tid. Du har inte tänkt på att måla själv på väggen i olika bruna färger (alltså inte frihandmåleri, utan rak brun ränder i olika nyanser)

    Jag jobbar på Byggla.se. Där kan du se hur andra tapetserat, bli inspirerad av deras tapetval och se hur de gjort om hemma. Behöver du smakråd i tapetjakten eller någon som peppar dig är Byggla mycket passande. Vi har dessutom en målar/tapetserartävling just nu du borde delta i. Hör av dig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Är du intresserad får du även en liten present :)
    Lycka till med tapetjakten!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera