fredag 24 februari 2012

Härliga Fredag

Dagen började med att tvätta. Super skoj Eller inte.
Sen blev det att packa hela bilen full med plastförpackningar, pant, glas osv och åka till Ica och slänga, vi passade även på att stor handla. Vilket behövdes. En full Ica vagn. Det ni :P
Niklas åkte med Rickard och Tim till Borlänge på eftermiddagen. 
Och han kom hem med den här fina tröjan åt mej <3 Kärlek!


När dom åkte så grävde jag ner mej i min böcker. Hann bara några sidor innan telefonen plinga. 
Dags för en promenad med Lina i skogen med stavar. Inte fy skam :)
 När jag kom hem fick jag ett riktigt sug på att baka. Vilket jag oxå gjorde. Resultaten ser ni nedan.

Super god!! Mums mums!


Undra om jag försöka få tag på ett recept på citron muffins tills imorgon. Inte ett recept med nå konstigheter i, utan ett helt vanligt t ex med riven citron och citronsaft.
Är det någon som har ett bra recept, så skicka gärna det. johanna_sjodin@telia.com

Nu blir det att plugga vidare en sväng innan maken kommer hem, förhoppningsvis blir det en varm baguette från Yami´s. Dom har dom va?! 

Ha en fortsatt härlig fredag.

1 kommentar:

  1. Här har du ett bra recept på citron muffins :) Lycka till!

    http://bakverkochfikastunder.blogspot.com/2012/02/saftiga-citronmuffins.html

    SvaraRadera