fredag 15 juni 2012

15 juni

Halva juni har nu gått.. Och det har hänt så många saker på dom här 15 dagarna :)

Vi har hunnit med en tid i Turkiet. Ett ställe som jag nog inte kommer åka frivilligt till igen.. Herregud vilka dryga människor.. Dom drog ju i en! Usch.. Och då blir jag galet anti..
Hittade fina t-shirt och en keps till Niklas på en marknad som vi var på. Den höll varje torsdag.. Men så fort man råkade kolla på en sak så kom det 500 turkar och bara drog i en.. Obehagligt. Så det fick vara.. 
Och de stackars pojkarna, vart de än gick så kom det karlar och rufsa dom i håret och pilla på dom.. Blä.. 
Men det var skönt med semester så tack alla inblandade för en fantastisk tid <3

Och på natten till måndagen den 11 juni kom äntligen den efterlängtade "göte". Som vi har väntat på honom.. Så nu väntar vi på att stormen med släktingar ska lugna ner sig så vi får komma och snozza bebis.. <3 
En väldigt söt pojke, 4020 g och 52 cm lång :) (har jag för mej) Och ett väldigt fint namn kommer han att få oxå.. <3 

Tror att det var när jag fick mms från Lina om att Göte nu var här att det verkligen koppla att vi ska ha barn. Det är någonting i min som ska ut, som gör att vi blir föräldrar för evigt och aldrig ensamma igen. Shit vad overkligt det känns.. Jag kan inte fatta det.. Helt galet.. 
Dock så längtar vi båda väldigt mycket <3

Tror att vi ska ta en tripp till IKEA nästa vecka och inhandla garderob och en byrå till Messi rum. 
Tänkte försöka måla klart där inne idag. Och börja fixa så det inte ser ut som ett bomb ner slag längre. 
Ska nog ta och skruva i tur spjälsängen oxå, så jag kan slipa och måla den. Sen har jag inte bestämt mig än om skötbordet ska målas eller inte. Det visar sig, när jag vet vart det ska stå..
Jag har faktiskt ingen aning om vad någonting ska stå i Messi rum. Förutom garderoben och sängen (som Niklas har bestämt) 

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar