fredag 9 december 2011

Vita guldet från himlen

Ja, nu kan man då iaf säga att det är vinter. Snön bara vräker ner. Det blir iaf fint ute. Hoppas bara att det ligger kvar till julafton.
Niklas är ute med Johan och leker med Johans fyrhjuling. Så då passade jag på att gå ut och skotta. Jag hade nästan glömt bort hur tråkigt och drygt det är.. Puh. Varmt blir det oxå. Men nu är det gjort iaf :)
Idag ska jag in till synsam en vända. Niklas ska passa på att åka till Thenaders rör i borlänge och fixa med försäkringspappret. Sen blir det hem och göra mat, ska få äta lax idag :) Whoho.
Tror att jag ska hinna med lite julbak oxå. Får se hur mycket krafter jag har kvar. Ska försöka göra pepparkakor, mer lussebullar, knäck, kola och snickerskaka. Bröd ska jag försöka komma ihåg att baka innan det är dags för en ny jobb vecka.
I morgon blir det film mys med Johan och Lina. En helt vanlig men ändå helt underbar lördag. Kanske blir nacho innan :)
Nej nu ska jag ta och hänga lite tvätt. Ta det lugnt i trafiken!
Simma lugnt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar