fredag 30 december 2011

2011 börjar lida mot sitt slut

Och 2012 närmar sej med storm steg.

Ser verkligen framemot det nya året. Har världens bästa sambo, mina underbara vänner som jag inte skulle kunna klara mej utan och min älskade familj som jag får dela det med. Jag är verkligen lyckligt lottad :)

2012 blir bl a fyllt med:
Cirkelträning,
Skolan, som jag blir klar med nästa år. WHOHO!
Renovera i huset, bl a gillestugan.
Ska hinna hjälpa mamma att måla om deras hall oxå.
Sen blir att mysa med en bebis. Och hjälpa till att fixa i ordning bebisrummet. En när och kär vän ska ha barn! Och jag är lektant nr 1 :D Bokat och klart!
Älsklingen ska äntligen få en ny dator :)
Och en massa mer, men det är vad som är planerat just nu.

Som sagt. Ett underbart år kommer det att blir-.

Ikväll blir det film mys med Lina och Johan. Black Swahn. Trodde inte att pojkarna skulle vara med och se den, men helt plötsligt så ville dom det :) Tror de har slagit i huvudet.

Det nya året firas in Säter, hos Jenny och Peo med pojkar. En 3 rätters middag ska det bli.. Mums. En smarrig sådan oxå. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på maten och lägga ut..

Gott nytt år på er kära vänner!

Och ta det lugnt i trafiken!

Pusskram

1 kommentar:

  1. Gott nytt år till er från oss :) Hoppas ni får en fin dag. Kraam kraam :)

    SvaraRadera