söndag 11 december 2011

Vinter dag.


Vilken helt underbar dag jag hade igår, trots att jag vakna med ont i bak huvudet. Inte bra.
På förmiddagen blev det en lång promenad med Lina i det vackra och sköna vädret.
Sen blev det hem och baka lite julgodis. Choklad kola, snickers och knäck. En succé hos provsmakar som kom på kvällen.
Lördag och alla lediga betyder ju bara en sak. Film kväll med Lina och Johan. Det firades med taco/nacho tallrik och en massa julgodis till filmen.
Vilken härlig lördag. Fler Sånna!
Idag ska jag nog fortsätta med lite bak, pepparkakor, lussekatter och bröd av nå slag. Sist gjorde jag havre bullar. Riktigt goda men tror nog att jag ska försöka göra med rågsikt idag.
Lite träning ska jag försöka hinna med idag, var lite för längesen nu. Inte bra!
Ja just ja. Idag ska jag lämna in sista inlämnings uppgiften i redovisning och beskattning. Bara provet kvar ;)
Nej nu ska jag ta och väcka Niklas.
Ha en underbar söndag. Det ska jag ha iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar