söndag 21 augusti 2011

Snart slut!

Fy då, snart är semestern slut. Och ja jag kan säga att jag ÅNGRAR att vi inte tog en sista minuten, typiskt.. Men men det är lätt att vara efter klok :)
Ja, så vad har hänt... Hummmm... Jo, vi har börjat greja på nedre plan.. Bara lite smått..Hallen blir tapetserad just nu, sen har ja börjat måla fönsterna nere. Vi ska få tag i någon som sprut målar taket åt oss i gille stugan.. Nice. Ja har hittat en tapet som jag vill ha nere och den kostar 579 kr FÖR EN RULLE!! hihi. Min sambo vart inte allt för imponerad, så jag får måla själv :P Får se hur det blir. Men taket ska bli klart först.
Jag har börjat måla fönster ramarna i vardagsrummet men det är lite svårt när färgen ska torka 4 timmar och det regnar ute eller ska vi iväg på något och jag är inte så super sugen på att ha fönsterna öppna då. Får se om jag kanske tar tag i dom idag. Tror jag ska säga till min sambo att vi ska hämta släpvagnen och åka med lite skräp idag.. Har kartonger under garaget än sen vi köpte ute möblerna.. :) Så det är nog dags tror jag.. :)
Jag var i veckan och tränade lite boll hemma hos Lina, Shit vad kul det var. Och drygt.. :) Får hoppas att det blir fler gånger:) Hon är riktigt rolig och bra att träna med, hon pushar på en och med min envishet så är det kanon bra kombination.
I Fredags så var vi hem till Jocke och Janina och grilla.. Super trevligt.. Jag och Janina drack ett glas vin eller tre :)  Och vilket fint hus dom har köpt.. Riktigt mysigt..
Nu ska jag nog gräva ner mej i mina konterings rutor igen :P
Pusskram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar