onsdag 17 augusti 2011

Sjuttonde Augusti

Ja du, snart har semestern sprungit förbi och man känner inte utvilad direkt, snarare tvärtom. Jag är så trött och så seg hela tiden. Plus att ryggen har bråkat med mej i en vecka nu. Om inte mer. Man har ingen lust att göra något heller. Så tråkigt har jag.. Grr..
I måndags var ja med mamma till Ikea, det blev en del smått och gott. Lite saker man behövde och massa saker som kan vara bra att ha :) Såklart. Så är det alltid när man ska till Ikea. Sen på kvällen vart vi bjudna på hemma gjord pizza hemma hos Joni, efter det vart det kaffe och äppelkaka hos oss. Igår var jag med Niklas till tandläkaren en sväng vid lunch och på eftermiddagen åkte jag och mamma till Säter och hälsade på familjen Jonsson. Det blev fika med munk, dock tog jag fel. Skulle ha gjort som Viggo och tagit en med smultronsylt i. Mums vad god den var. Lilla pojken börjar bli såååå stor. Mosters skatt. <3 Igår kväll vart det film hemma hos Johan och Lina. Dom håller på att renovera köket. Shit vad fint det kommer att bli! Dom kan greja dom :)
Idag gjorde jag äppelkräm till lunch, den var uppskattad från både Niklas och Joni :)
Nu skickade mamma och ville att vi skulle ut i skogen!
Ha en kanon dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar