onsdag 31 augusti 2011

Nålar i nacken....

Och i rygg och i rumpan och i händerna! Hon är inte snäll den där Lina.. :( Dom i händerna gjorde skit ont, en an nålarna på rumpan med.. Men det känns fortfarande i händer,, Sååå ömmm... Inte bra. Tur att jag träffar henne lite då och då så jag vet att hon inte är elak rak igenom :) Bara på jobbet.
Lina berättade att gympan börjar nästa vecka. Och i år blir det inge Core som hon hade utan i år skulle hon ha cirkelträning, tror ja det hette. Var stations träning med kondition och styrka osv. Ska nog prova på det. Dock kom jag och Lina på att jag jobbar em när det börjar så det går inte.. TYPISKT! Dock så är det Box på onsdag och då har jag natt så då kan jag gå med Lina på den :) Sweet.. Ska försöka hitta på styrkan och konditionen igen som jag har tappat bort :P
2 Dagar har nu gått och än så länge går det bra, jag smider dessutom mina järn för fullt så:) Det känns faktiskt ganska bra att vara tillbaka. Tillbaka till verkligheten igen. Jag började nästan klättra på väggarna ett tag här hemma. Men det var mest för att det var såååå tråkigt när man hade målat fönster som var tvungna att stå på öppna.. Kul 6 timmar på grund och 8 på täck. Whoho..
Så måste jag ju berätta att min 4 älskade syster son har kommit till världen! halv 4 på måndag morgon. 50 cm och vägde 3,3 kg.. Vilken sötnos han är.. Längtar så tills jag får träffa dom. Ville dit igår när dom kom hem men tyckte att de skulle få ta det lugnt hemma innan det kommer en massa folk. Så på fredag ska jag åka och mysa med den lilla och viggo såklart :) Han får man inte glömma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar