måndag 27 juni 2011

Sönder pickade ljus

Idag när jag kom ut på altanen så låg mina 2 citron ljus, ett låg kvar på bordet och det andra på backen. Jag har eldat i dom kanske 3 ggr, inte så länge heller. Så dom såg nästan oanvända, men idag var dom halva. Tror att det är dom fördömda skatorna som är där och pickar i dom. Förstår inte varför dock, kan inte vara gott att äta stearin. Men det är ju citron smak juh! Tänkte inte på det :D
Jag och min kära sambo har vart i skogen idag och plockat svamp, det blev inte så mkt men några knapp nålar iaf som vi fick smörstekta till kött biten. Mums. 
Stefan har nyligen köpt hus, så vi var förbi där och kikade på hemvägen, men då var det ingen där. Han var i lägenheten och plockade saker, så vi fyllde våran bil och hans bil med saker och for till huset. Ett charmigt hus. Det finns lite jobb att göra men så är det jämt om man köper hus så det kommer man aldrig från. Är så glad för Stefans skull att han äntligen har fått ett hus. Det kommer bli grymt fint när han är klar.
Och på lördag ska vi på bröllop, kära Bodil och Johan. Tror att dom kommer vara super fina båda.  Det ska bli så himla kul :) Jag längtar. Var längesen man fick klä upp sej lite finare så det ska , bli super skoj.

Simma lugnt gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar