torsdag 23 juni 2011

Regnet bara öser ner.......

Visst är det härligt med svensk sommar :D Det regnar och regnar och regnar. Och självklart ska det regna över midsommar.. Off course! Vilken tur att man jobbar då :)
Semestern börjar närma sej med stormsteg och jag har ingen aning om vad vi ska göra... Ska vi åka till Grebbestad till stugan i någon vecka, åka utomlands på en sista minuten med Johanna och Jimmy eller till Göteborg och gå på Liseberg och HMS Jägaren.. uhm.. Svårt val.. Eller ska man åka till Grebbestad först och sen ta Göteborg på hemvägen.. ooo... Vilka ilands problem man har då.. Sen börjar skolan i augusti oxå.. hum... jobbigt läge... Tiden räcker inte till... MEN en sak som är säker, vi ska iaf till Leksands sommarland med Johan och Lina :D <3 och förhoppningsvis så följer Ulf och Maria med oxå.. :D
I söndags var hela familjen Sjödin med familjer och faster Ulla och Börje, Kusin Calle med flickvän till Furuvik för att fira våran pappa som fyllde 60 i måndags. Det var skoj. :) Vi tittade på alla djuren, vi hade lunch med oss som vi smaskade i oss vid havs kanten, Viggo tyckte bäst om att springa runt och jaga fiskmåsar :) Vi åkte karuseller, köpte lotter och Niklas vann en stor basketboll. Jag, oliver och niklas åkte i spökborgen, jag vet inte riktigt vem som vart räddas utav mej och Oliver :P Det var hur mörkt som helst där inne och jag AVSKYR mörker.. Men det var helt klart en riktigt lyckad dag.
Ha en härlig midsommar mina vänner
Simma lugnt!

1 kommentar:

  1. Jag hade helt klart valt utlandet! Hade vart mysigt med en sommarstuga, så ta det också :) Har själv tänkt åka utomlands en gång till den här sommaren:)

    SvaraRadera