lördag 14 april 2012

Träningsvärk AB

Följde med Niklas och Joni till gymmet igår.. Märks att det var några månader sen man var på gymmet. Har typ glömt bort allt som jag brukar göra :) Men Niklas visade mej en ny bra ben övning så nu bränner det i mina stackars lår.. Snyft.. Självförhållat jag vet :) Det är ju faktiskt lite härligt samtidigt, träningsvärk är både härligt och hemskt. 
Och jag antar att jag kommer få det värre imorgon :P 
Tror jag följer med imorgon oxå. Får se hur benen mår då.

Idag blir det att grilla till kvällen med Lina och Johan. Mums.. Blir nog en film oxå :) Perfekt lördags mys. Men kan inte förstå att det alltid ska vara dåligt väder när vi ska grilla. Samma sak varje gång.. Jaja.. Det har ju inte hindrat oss :)
Men först ska boysen ut i skogen och leka krig, så jag ska nog tvätta, plugga och dammsuga. Det gamla vanliga :) 

Ha en skön lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar