söndag 2 oktober 2011

2 Oktober

Oj vad tiden går fort. Oktober redan. Om en månad har vi bott i huset i ett år :) Tiden springer bara förbi en.
Jaha, har jag hunnit göra allt som ja ska göra denna ledighet? Hmmm... låt mej tänka.. är det större än en badboll?? Nej jag kan inte :D hihi..
Umgicks lite med mina systrar igår, därav svaret med badbollen :P
Tillbaka till frågan då..Hmmm nej det har jag inte.. Inte på långa vägar känns det som. Bilen är klar, den fixade Fredrik igår.. Tack återigen kära Fredrik. Och medans Fredrik grejade med den så hade jag bus med Viggo och mys med Elliot :) Inte helt fel. Dessutom hann jag träffa Oliver, Emil och Jessica en sväng. Pappa med för den delen. Trevligt.
Gården, ja den ser ut som den gör. Alla plattor ligger på gräsmattan. Sån vacker syn, eller inte. Mer grus kommer förhoppningsvis på tisdag, det lät som att han hade tid över då. Halva garage uppfarten är klar. Så nu är det den andra halvan och som sagt plattorna ska på plats igen.
Inlämningsuppgift 4 skickade jag in för 10 min sen. Jag höll på att bli galen på en uppgift som kändes fel hur jag än gjorde det. Men jag vet att det är rätt men ja, jag vet inte. Det visar sej i veckan var domen blir. Men en sak är säker, jag ser inte framemot denna del på provet.. :( Så himla krångligt så fy då.
Ska försöka hinna tvätta fönster och byta gardiner idag, skulle ha vart ut i skogen en sväng oxå. Bäst att passa på innan älg jakten drar i gång. Städa skulle man ha gjort. Det har blivit ett stort grustag här inne pga att plattorna är borta så nu är det sand där. Typsikt. Känns som om man bor i en byggarbetsplats. Och gillestugan och hallen nere.. Urk.! Längtar så tills det blir klart där nere.
Tvättmaskin och diskmaskinen är i gång, och sambon sover. Så allt är som vanligt här hemma vid den här tiden :)
Ska nog titta lite på Jotex nu. Man kanske kan klicka hem några nya trevliga gardiner till v-rum :)
Simma lugnt..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar